Välkommen, Ulf!

Ännu ett nytillskott välkomnades vid Lions Piteå/Öjebyn senaste månadsmöte. Ulf Enström heter den nya medlem som ytterligare förstärker klubbens medlemsnumerär. I den ceremoniella välkomsten flankeras Ulf av klubbens president Tommy Sundqvist (t h) och K-G Näsström, fadder till klubbens nya medlem.
Foto: Staffan Johansson

Publicerad i Nyheter